Wysyłka w 24h. Masz pytania? Zadzwoń 726 264 513
<
>
Koszyk (0)
Brak produktów w koszyku.
WRÓĆ DO ZAKUPÓW

Często zadawane pytania (FAQ)

Często zadawane pytania (FAQ)

1. Ile trwa realizacja zamówienia?
Zazwyczaj realizujemy zamówienia w ciągu 1–2 dni roboczych. W okresach świątecznych czas dostawy może się nieco wydłużyć, ale zawsze staramy się poinformować o tym z wyprzedzeniem. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu – możesz do nas zadzwonić lub napisać, aby sprawdzić aktualny status zamówienia.
+48 726 264 513
info@nalewkapl.pl

2. Czy mogę zamówić prezent z dostawą bezpośrednio do osoby obdarowanej?

Tak, oczywiście! Wysyłamy paczki bezpośrednio do osoby obdarowanej. Wystarczy wpisać odpowiedni adres dostawy i zostawić nam informację w uwagach, np. że paragon nie powinien być dołączony. Dbamy o estetykę i dyskrecję prezentów.

3. Jakie są koszty i opcje dostawy? Oferujemy następujące opcje:

  • Paczkomat InPost – 15 zł

  • Kurier – 18 zł

  • Kurier za pobraniem – 20 zł Jeśli nie ma Twojego kraju na liście dostawy – napisz do nas. Poinformujemy Cię, jak złożyć zamówienie i obliczymy koszt wysyłki indywidualnie.

4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie stacjonarnym?

Tak! Możesz złożyć zamówienie online z odbiorem osobistym lub odwiedzić nasz sklep stacjonarny i skomponować zestaw na miejscu.

Adres: ul. Owsiana 9, 03-825 Warszawa.

5. Jak śledzić moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki. Zazwyczaj wysyłamy paczki w ciągu 1–2 dni roboczych.

6. Co zawiera zestaw do nalewek?

Każdy zestaw zawiera butelki lub saszetki z naturalnymi składnikami (owoce, przyprawy, zioła), instrukcję przygotowania oraz filtry. Wersje prezentowe zawierają także eleganckie opakowanie.

7. Czy do zestawu trzeba dodać alkohol?

Tak – zależnie od smaku zestawu może to być wódka, rum, gin, tequila. W przypadku owocowych smaków możesz także dodać gorącą wodę i uzyskać pyszny kompot. Nasze zestawy nie zawierają alkoholu

8. Czy do zestawu dołączona jest instrukcja?

Tak, każda butelka w zestawie zawiera przejrzystą instrukcję przygotowania krok po kroku.

9. Jak długo trzeba czekać, aż nalewka będzie gotowa?

To zależy od rodzaju – zwykle od 7 do 14 dni. Dokładne informacje znajdziesz w instrukcji dołączonej do zestawu.

10. Czy mogę regulować smak lub moc nalewki?

Oczywiście! Można dostosować procent alkoholu oraz słodycz – np. dodając wodę lub syrop cukrowy. Szczegóły znajdziesz w instrukcji.

11. Skąd pochodzą składniki w zestawach?

Nasze składniki pochodzą z całego świata – maliny z Polski, ananas z Kostaryki, wanilia z Madagaskaru, etc.. Wszystko 100% naturalne i bezpieczne.

12. Czy zestawy są przygotowywane ręcznie?

Tak! Wszystkie zestawy są przygotowywane ręcznie, zgodnie z wymogami sanepidu, HACCP i GMP. Gwarantujemy jakość i świeżość.

13. Czy mogę dodać kartkę z życzeniami do zamówienia?

Tak, z przyjemnością! Wystarczy napisać odpowiednią notatkę w uwagach do zamówienia – dodamy personalizowaną kartkę z życzeniami.

14. Czy zestawy nadają się na prezent?

Tak! W naszej ofercie znajdziesz eleganckie zestawy na prezent ślubny, urodzinowy, na Dzień Ojca, Mikołajki, Dzień Kobiet, Dzień Dziadka i Babci oraz na inne okazje.

15. Czy mogę zamówić większą ilość prezentów np. dla firmy lub gości weselnych?

Tak – napisz do nas na
b2b@nalewkapl.pl

lub zadzwoń 726264513.

Przygotujemy ofertę indywidualną i spersonalizujemy zarówno opakowania, jak i etykiety.

16. Gdzie znajduje się sklep stacjonarny?

Nasz sklep znajduje się w Warszawie przy ul. Owsianej 9. Otwarte: pon.–pt. 12:00–19:00, sobota 11:00–15:00.

17. Jak mogę się z Wami skontaktować? Telefon: 726 264 513 E-mail: info@nalewkapl.pl

18. Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy wszystkie popularne formy płatności z wyjątkiem kryptowalut. Przelewy online, BLIK, płatności kartą, pobranie.

19. Czy mogę zwrócić produkt, jeśli się rozmyślę?

Tak – szczegóły na temat zwrotów znajdziesz na stronie: Warunki odstąpienia

20. Co zrobić, jeśli paczka dotarła uszkodzona?

Staramy się bardzo dobrze zabezpieczać paczki, ale jeśli coś się uszkodziło – skontaktuj się z nami, a wyślemy nową przesyłkę na nasz koszt. Można zadzwonić, napisać SMS lub e-mail.
726 264 513
b2b@nalewkapl.pl
info@nalewkapl.pl

Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję