WARUNKI ODSTĄPIENIA
1 W razie odstąpienia od umowy, zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym i nie będzie nosić śladów otwarcia produktu.
2 Konsument ponosi koszt odesłania produktu do Sprzedawcy.
3 Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę za zakupiony towar. Sklep niezwłocznie dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania, dokonujemy zwrotu kwoty równej wartości zwracanego produktu na wskazany rachunek bankowy klienta w ciągu 7 dni.
4 Nie odbieramy zwrotów przesyłanych “za pobraniem”.
5 W sytuacji, gdy Kupujący: odmówi przyjęcia doręczanego zamówienia, nie podejmie awizo w wyznaczonym terminie lub poda błędny/niewłaściwy adres dostawy i przesyłka do nas wróci, wówczas domniemywa się o rezygnacji z zamówienia przez Kupującego. Zamówienie jest anulowane, a zwracane środki są pomniejszane o koszt wysyłki zwrotnej. Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni. W tym czasie oczekujemy na informację mailową z numerem rachunku bankowego klienta, na który mamy dokonać zwrotu za anulowane zamówienie.
6 Zwroty należy kierować na adres: NalewkaPL Maksim Zhvirko, Mała 15a, 03-423, Warszawa. Klient ma obowiązek dokładnego zabezpieczenia odsyłanego towaru, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.